salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

مکتب عشق 41

 به بهشت نمی روم اگر مادرم آنجا نباشد ( حسین پناهی )

نظرات 9 + ارسال نظر
ابوعدنان جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ http://abooadnan.blogsky.com

روحش شاد
عموهیچ فکر کنم منظور از هشت یعنی بهشت باشه !درسته؟

بله ..سپاس از توجه و دقت شما ..بالنده باشید و سرفراز

زهرا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام استاد
سلام بر شما

سلام قولا من رب رحیم

سهبا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:11 ب.ظ

چقدر عشقتان به مادر عجیب است , در روزگاری که دلها از خود فاصله گرفته اند ...
سلام استاد . خداوند روح مادر بزرگوارتان را غرق رحمت خود نماید .

عشق مادر عشق خداست و دیدار حق در ملکوت آسمان ها و نائل شدن به فوز عظیم درخشش نور توحید در جان آدمی ..
و هزاران سلام بر بانویی که خود مصداق اشکار عشق مادری است ..
به تعبیر عرشی اقای دکتر الهی قمشه ای : برای روز مادر ما باید به خودمان تبریک بگوییم ..

زهرا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

گفت پیغمبر صباحی زید را کیف اصبحت ای رفیق باصفا
گفت عبدا موقنا باز اوش گفت کو نشان از باغ ایمان گر شکفت
گفت تشنه بوده ام من روزها شب نخفتستم ز عشق و سوزها
گفت از این ره کو رهاوردی بیار در خور فهم و عقول این دیار
گفت خلقان چون ببینند آسمان من ببینم عرش را با عرشیان
هین بگویم یا فرو بندم نفس لب گزیدش مصطفی یعنی که بس

انرا که اسرار حق آموختند مهر کردند و دهانش دوختند
ممنون برای این انتخاب زیبا و ژرف و تامل برانگیز

رضایی نیا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام استاد گرامی حظ بردم از وبلاگ زیبایتان. بر خود میبالم که شما را از نزدیک ملاقات کرده ام و روزگاری هر چند اندک شاگرد شما بوده ام
مرا بوسیدن پای تو کافیست بهشتی زیر پای توست مادر

سلام و درود فراوان بر شما . از دیدگاه پر از مهر و محبت شما ممنونم . و به وجود دانشجویانی با ایمان و با شخصیت همچون حضرتعالی افتخار می کنم . انشا الله با تمرکز و شادی زندگیتان اکنده از دانش و اندیشه باشد .

زهرا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام استاد
ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)رو به شما صمیمانه تبریک عرض می کنم.
و دعا می کنم روح مادر بزرگوارتون غریق رحمت الهی و همنشین حضرت زهرا باشند.دعایی مادرانه...
و از آنجا که یک مادرم به مادر شما می بالم.سوای روح با عظمت ایشون و تربیت فرزندانشون ،برای من همین بس که فرزندشان از ایشان اینچنین یاد می کنند.

سلام برشما .بسیار متشکرم از این همه محبت و لطف . پاینده باشید

مریم پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام استاد
تبریک برای روز ولادت مادر آسمانی آدمهای زمینی
و دعا برای آمرزش روح پاک مادر مهربانتان
خوش به حالتان که اینگونه هنوز هم مادرتان را دوست دارید و بیقرار نبودنش هستید

برای خودم نیز دعا می کنم پیشمرگ مادرم شوم

سلام برشما ..ممنونم .انشالله خدا شما را برای مادر و مادر را برای شما حفظ کند .از یاد نبرید که فرزند به ویژه دختران پرمهر ،روشنایی قلب مادرند و مدار بسط رحمانیت حق.

رضایی نیا پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام استاد عزیزم
و من در میانه ی بودن خود و شدنی که شما برایم می خواستی هنوز در حیرتم و هنوز برایم معلمی....
تبریک صمیمانه ی مرا پذیرا باشید.

سلام و صد سلام ..بسیار سپاسگذارم از لطف شما . موفق باشید و بالنده

سهبا جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام مهربان استاد. روزتان مبارک . پاینده باشید هماره .
خوبان مگر ز رحمت حق آفریده اند
کارام جان و انس دل و نور دیده اند
این لطف بین که با گل آدم سرشته اند
این روح بین که در تن عالم دمیده اند
دامن کشان حسن دلاویز را چه غم
کاشفتگان عشق گریبان دریده اند
هرگز جماعتی که شنیدند سر عشق
نشنیده ام که باز ملامت شنیده اند
گر شاهدان نه دنی و دین می برند و عقل
پس زاهدان برای چه خلوت گزیده اند ؟

سلام برشما مهربان مادر ...پرفروغ باد جانتان
فتاب فقر چون بر من بتافت هر دو عالم هم ز یک روزن بتافت
من چو دیدم پرتو آن آفتاب من بماندم باز شد آبی به آب
هرچه گاهی بردم و گه باختم حجله در آب سیاه انداختم
محو گشتم، گم شدم، هیچم نماند سایه ماندم، ذره‌ای پیچم نماند
قطره بودم، گم شدم در بحر راز می‌نیابم این زمان آن قطره باز
گرچه گم گشتن نه کار هر کسی‌ست در فنا گم گشتم و چون من بسی‌ست
کیست در عالم ز ماهی تا به ماه کاو نخواهد گشت گم این جایگاه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد