salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

مکتب عشق 29 (پاییز بهار عارفان )

آغاز فصل پاییز ،بهار عارفان بر همه اهالی کوی دلدادگی و شور و شیدایی فرخنده باد .

نظرات 5 + ارسال نظر
فرشته جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ق.ظ http://fereshteh67-91.blogsky.com/

سلام فصل من ...

سلام به تو ... به آسمان ...

سلام به تک تک قطره های منتظر .. نشسته به ابر تو ...

بی صبر شنیدن نفسهاتم فصل من ... همانها که رعد می شود گاهی ..

بی صبر دیدن برق نگاهتم که از پس ابرهای پر فریاد ...

به زمین و زمان می نگری ...

دلتنگ بارانم ...

پاییز من ... ببار بر من و کویر خشک دلم ... تازه کن مرا ...

و سلام بر رهوران فصل پاییز ...و بر انها که بی صبرانه منتظر قطره های باران اند و انتظارشان ابرها را پربارتر می سازد ..

سلام بر شما که دلتنگ باران ..و نگاهتان در پی آذرخش می دود ..

و سلام بر عابرانی که زمین زیر پایشان از خش خش برگ های ریخته شده به صدا در می اید ...و
سلام بر رهگذران ..که آسان می گذرند و بهار عمر را در جستجوی بهار دل ها به سر می برند و ..و اینک مژده می دهند امدن بهار دل ها را

***
حافظ از باد خزان در چمن دهر مرنج

فکر معقول بفرما گل بی خار کجاست

فرشته جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ق.ظ http://fereshteh67-91.blogsky.com/

کومه ای ساخته ام در دل خود ..

پر پاییز قشنگ

و در این کلبه ی پاییزی من ..

نه سکوت است .. نه هراسی از شب

همدمم خش خش برگ .. همدمم زوزه ی باد

همدمم تنهاییست

و دلم

آرام ... آرام

در خودش می بارد

دلم

آرام .. آرام

بذر عشق می کارد

در حیاطی که پر از زندگی و شور و نشاط است هنوز

....حیات زندگی تان همواره اکنده از شیدایی باد

خیزید و خز آرید که هنگام خزان است باد خنک از حانب خوارزم وزان است

سهبا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام استاد گرامی . آغاز فصل دانش و شور و شوق همیشگی همراهش را بر شما که از بهترین معلمان همیشه روزگارید , تبریک می گویم . خوشا به سعادت دانشجویانتان ...
کاش قدردان باشند .

سلام برشما ...من هم به شما و فرزندان دلبندتان شادباش می گویم
..آموزگاران واقعی پس از خدا و اولیائش شما مادران هستید ..و ما هم اگر چیزی داریم پیش از همه از مادر گرفته ایم ..و بعد استادان دیگر انرا پرورش داده اند ..و ای کاش همه ما قدر و قیمت مادر را که مظهر ربوبیت حقند بدانیم و خود مادران نیز به این جایگاه اختصاصی خویش که برای ما دست نیافتنی واقف باشند و تعلیم و تربیت بی شائبه ی خویش را پیوسته بر فرزندان جامعه شان جاری سازند ....

زهرا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ

پاییز هیچ حرف تازه ای برای گفتن ندارد
با این همه
از منبر بلند باد
بالا که می رود
درخت ها چه زود به گریه می افتند!

"حافظ موسوی"
سلام بزرگوار
پاییزتان پر از مهر

سلام برشما ...

و وجودتان سرشار از " سحرِمهر " باد ..

مریم یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام
به قول مامانیم مبارکه ایشالله
به خوشی و شادی و تندرستی... به شبهای عارفانه و دقایق خداجویانه...به روزهای پر تلاش و لحظه های شاد
مبارکه ایشالله

سلام برشما و سلام بر نگاه نسیم گونه تان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد