salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

الهی

الهی ما را از هوای نفس رها ساز و هوای نفسمان راداشته باش

الهی پرواز در آسمان پرستش خویش را به ما بیاموز

الهی آموزگار آموزه های ما باش

الهی دلهایمان را  تا انجا گسترش بخش که با همه بیکرانگی ات در ان جای گیری

الهی ما همیشه مهمان توایم یک بار هم به ما اجازه ده میزبان تو باشیم

الهی مزه ی مهربانی و طعم روح خویش را که در جان عارفان کویت به ودیعت نهاده ای در زندگی ما نیز بیفشان












نظرات 2 + ارسال نظر
نرجس شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ

یعنی می شود یکبار ما میزبان خدا باشیم ؟!

سلام استاد . روزگارتان خوش .ممنون .

چرا که نه .
سلام بر شما . درود برشما ..جذبه من جذبات الرب توازی عباده الثقلین .

جوجه اردک زشت شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ

الهی.......


حسرت دارم
فقط می توان بگویم
اگربیاید این چند کامیون ناسپاسی را کجای این اتاق
3*4 پنهان کنم
وای خدای من چقدر خانه تکانی دارم
اینهمه کارتن گگناه
انهمه خرت وپرت فراموشی یادش
وای برمن

حسرت را کجا می خرند؟

....انها را هم او می خرد ...او که معشوق ازلی است پیش از ان عاشق افریده هایش است ...و او فاعل بالعشق است ...فقط عاشقانه و با دلی سوخته به کویش گام نه ...هر چه بارداری او خودش خریدار است ..فقط دعوتش کن ..این مهمان با بقیه ی مهمان ها خیلی فرق دارد ...یک بار دعوتش نما ...این نگرانی ها را هم نداشته باش همینکه او را خواندی یعنی از ناسپاسی در گذشته ای و به کوچه ی سپاس گام نهاده ای ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد