salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

مفهوم زندگی(سخن بزرگان )

: بزرگی می گفت :" مفهوم زندگی باید در اقلیم روح جاری شود."

نظرات 2 + ارسال نظر
ثنائی فر سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.sanae.blogfa.com

نمیدانم دیگر بار چه بگویم

...و انکه امیر سخن بود فقط فرمود : و انا نقطه تحت الباء ..و به کمیل در تبینن حقیقت سرانجام سخنش این بود که :اطفأالسراج فقدطلع الصبح

زهرا سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ

دیرگاهیست بالهایمان را آویخته ایم به جالباسی
عادت کرده ایم به زمین
زمین جای گرم و نرمیست
چه غم که دلهایمان را آب برده است..........
اینجا و آهوان وحشی
اینجا و لعبتکان همیشه حاضر
پرواز چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیوانه ام مگر .

...و این عادت ..چه شگفت انگیز است ...و تنها دل است که به سوی روشنایی باز می شود ..و راه می برد ..و به تعبیر اهل دل: هر ان دل را که سوزی نیست دل نیست دل افسرده غیر از اب و گل نیست

مانند غمزه ی باران نجیب بود چون کوه بود ومقاوم،عجیب بود
من ریشه ام زریشه ی اوجان گرفته بود بعد ازخدای ، به من او قریب بود
وقتی دلم تا شب باران رسیده بود او مرهمی برای دلم،اوطبیب بود
سجاده اش عطرخوشی داشت ، یادآن گویی پرازشکوفه ی نارنج وسیب بود
او مادرم، مادرخوبم، خدای من او که برای من،آیه ی امن یجیب بود
وقتی که رفت این دل من بس غریب ماند مثل خودش که مثل غریبی، غریب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد