salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

2 سخن از امیر سخن

یا دنیا غری غیری فانی طلقتک ثلثه : ای دنیا غیر از مرا بفریب که من دنیا را سه طلاقه کرده ام

انی آنس بالموت من الطفل بثدی امه :انس و اشنایی من با مرگ از انس نوزاد با پستان مادر بیشتر است !!!!

فقط لختی رها از چند و چون گاه و گیتی در ژرفای این سخنان بیندیشید و سپس.....ایا اتفاق خاصی افتد . نه واقعانه !!!!!!!!!!!!پس هیچ .

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ

غنچه خوشبختی در جای تاریک، بی صدا و گودی پنهان شده که بسیار نزدیک به ماست، ولی کمتر از آنجا می گذریم و آن، دل خود ماست.((موریس مترلینگ))


بسیار قشنگ و زیبا بود ...و من اینک شاهد هستم که شکوفه خوشبختی در جان من به گل و بلکه گلستانی مبدل گشته است ...باز هم سپاسگذارم از این نگاه رها که نسیم خوشبختی از ان می وزد و چهره ام را می نوازد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد