salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

روشن بینی

من هیچم: تهی ،خاموش.

عاری از هر مقاومت در برابر امواج دیگران

عاری از هرگونه مقاومت در برابر انبساط و انقباض های دیگر موجودات .

                                 

                               (ص 60 .خوداموز روشن بینی ،نوشته تادیوس گولاس ،ترجمه گیتی خوشدل)

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ http://farmani-saeid.mihanblog.com/

چه تدبیر ای مسلمانان که من خود را نمی دانم ‏
نه ترسا، نه یهودم من، نه گبرم، نه مسلمانم ‏
نه شرقیم، نه غربیم، نه برّیم، نه بحرّیم ‏
نه از ارکان طبیعیّم، نه از افلاک گردانم ‏
نه از خاکم، نه از آبم، نه از بادم، نه از آتش ‏
نه از عرشم، نه از فرشم، نه از کونم، نه از کانم ‏
نه از هندم، نه از چینم، نه از بلغار و سقسینم ‏
نه از ملک عراقینم، نه از خاک خراسانم ‏
نه از دنْیَی، نه از عُقْبَی، نه از جنت نه از دوزخ ‏
نه از آدم، نه از حوا، نه از فردوس و رضوانم ‏
مکانم لا مکان باشد، نشانم بی نشان باشد ‏
نه تن باشد، نه جان باشد، که من از جان جانانم
دویی را چون برون کردم، دو عالم را یکی دیدم ‏
یکی بینم، یکی جویم، یکی دانم، یکی خوانم

درود برشما
سروده ای که اورده اید بیان یکتاپرستی و نفی هرگونه شرک و دوگانه پرستی است . توحید خالص همین است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد