salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

ارمغان مادر

تازه فهمیدیم   مادر  40 سال مست خدا بوده است .

نظرات 5 + ارسال نظر
دوست جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ

من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..

دل های بزرگ و احساس های بلند، عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند

· اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن! در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است

· اکنون تو با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم میزنم که با هر نفس گامی به تو نزدیک تر میشوم . این زندگی من است

· وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم


دکتر علی شریعتی

سهبا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام استاد . روزتان بخیر . طاعاتتان قبول .
ارمغانی از مهربانی خود را در سرای برادر به مشاهده می نشینید ؟

سلام و درود برشما . از یاداوری قشنگتان سپاسگذارم

دانیال شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ق.ظ http://www.danyal.ir

استاد من توئی که به خدا شدن فکر میکنی ...
توئی که با چشمان عابد خویش ، عبودیت آسمانی ما را
که سایه ای بیش نبودیم ، خورشید بخشیدی ...

دوست من ، همان برادری بزرگترین تاج افتخار است که بشیر حق که خود فرمود : انا وعلی ابوا هذه الامه و امتش را به فرزندی پذیرفت ،از خدای برای ما به ارمغان اورد و چه هدیه ای برتر از این عطای اسمانی که : انماالمؤمنون اخوه ..خدایا کام همه سرگشتگان کویت را از جام شیرین ما رایت شیئا الا و رایت الله قبله و معه و بعده براور.

سایه شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ http://shadowplay.blogsky.com/

اگر مادر اینقدر زیباست ... چرا مرا مادر نامیدند ؟!
من لایق نبودم ....نیستم

بسیار سپاسگذارم از اینکه ما را رهین منت خویش فرمودید و این خانه را به گام های خود فرخنده .... که به درستی فرموده اند : بهشت زیر پای مادران است ...برای دریافت شایستگی مادر و منزلت وی یک نگاه و بصیرت بسیار متفاوت لازم است حتی بینش دینی مرسوم نیز بسنده نیست باید به کلی از مظاهر و ظواخر مجرد شد زیبایی مادر در نفس اوست در عالم مثال و نفس نه در عالم ظواهر کردار و رفتار ..ایا شما هیچ رحم و دلسوزی ای در عالم ژرف تر از ترحم مادر سراغ دارید>>؟؟ مادر تجلی اشکار اسم رحمان خداوند است و اصولا جریان رحم و رحمت خدا از مجرای نفس مادر بر همه ی هستی جاری می گردد . شما تدبر بفرمایید در نسبت بین رَحم و رَحِم مادر !!!در خانه اگر کس است یک حرف بس است

سایه یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ق.ظ http://shadowplay.blogsky.com/

ممنونم

این همه لطف و محبت را انتظار نداشتم ! امیدوارم در این شبهای عزیز قلبتان بیش از این به انوار الهی روشن شود . این حقیر را نیز از دعای خیر فراموش نکنید . مانا باشید

خواهش می کنم ..اوست منبع لطف و محبت بیکران ...و البته ما هم در سایه ی "سایه " بهره ای داریم از گرمای افتاب و روشنایی اش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد