salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

در مکتب وحی

امام صادق علیه السلام:هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر که  از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز می ماند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.2500farvahar.blogfa.com

درود به شما دوست عزیز
اولین مطلبی که تو وبلاگتون خوندم در مورد کتاب وصل به خدا
بودش
و تقریبا تونستم (به نظر خودم البته)شخصیت شما رو تصور کنم
اما مطالب بعدی رو که از وبلاگتون خوندم یه جورایی منو در مورد ذهنیتم نسبت به شما به شک انداخت
کلا میخوام اینو بگم که احساس میکنم مطالبتون با هم در تناقضن و من دقیقا نفهمیدم که شما یه ایرانی روشنفکر هستید یا یه مسلمان که با وجود اینکه میدونه واقعیت چیه نمیتونه از افکار تحمیلی اجدادش( به قول خودتون) دست بکشه!؟

سلام برشما دوست گرامی
نخست از توجه و نقد شما بسیار سپاسگذارم و حضورتان را خوشامد می گویم . من خودم فکر می کنم یک انسان ازاد اندیش هستم در جستجوی معرفتی والا که می کوشم بیرون از مرزهای برساخته ی قومی و جغرافیایی و دینی و ملی و تاریخی و فراسوی هویت به شاخسار حقیقت دراویزم و در این راه از همه برچسب ها بگریزم و با در هم شکستن همه قید و بندها پیوسته خطاهایم را تصحیح و در جستجوی شدن باشم و در پی ان هستم که آئین اندیشیدن را بیاموزم و بگسترانم نه اندیشه ها و کلیشه ها را . در صورتی که بیشتر مایل به گفتگو و تبادل نظر باشید می توانید ایمیل بگذارید تا من هم بیشتر از نقدها و نگرش های شما بیاموزم و افق های تازه ای در گفتگو با شما کشف کنم . مشتاق و منتظر نقدهایتان می مانم . با سپاس دوباره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد