harfhayetan in ruzha, daruye ar ameshe man shode ostad. mamnun. neshaneye zekr shodeye shoma ham haman chizist ke in ruzhayam ra dargire khodash nemude, inke aya vaghean in ertebatat bekhosus dar donyaye majaz mitavanad tarighe hedayat, aramesh, ya har chize digari ke khaste khodast beshavad? dar morede soaletan, man motevalede 20 om hastam ama na dalile soal ra dark kardam va na nokteye tavalode mojadade sale gozashte ra!
سخنی است که می گوید : من لم یدخل ملکوت االسموات لم یولد مرتین کسی که در عالم ملکوت وارد نشده است تولد دوباره نیافته است .یک تولد طبیعی داریم که خارج از اراده ما است و یک تولد معنوی و روحانی و عقلانی داریم که با سیر و سلوک نظری و عملی خود ان را تحقق می بخشیم .یعنی از جهان طبع و غریزه با ریاضت نفس و مجاهدت عقلی و سلوک توحیدی رشد می کنیم و انسان تازه ای را از به دنیا می اوریم که محصول فکر و نظر و تعقل و شهود و سلوک شخصیتی خود ماست .
harfhayetan in ruzha, daruye ar ameshe man shode ostad. mamnun. neshaneye zekr shodeye shoma ham haman chizist ke in ruzhayam ra dargire khodash nemude, inke aya vaghean in ertebatat bekhosus dar donyaye majaz mitavanad tarighe hedayat, aramesh, ya har chize digari ke khaste khodast beshavad? dar morede soaletan, man motevalede 20 om hastam ama na dalile soal ra dark kardam va na nokteye tavalode mojadade sale gozashte ra!
سخنی است که می گوید : من لم یدخل ملکوت االسموات لم یولد مرتین
کسی که در عالم ملکوت وارد نشده است تولد دوباره نیافته است
.یک تولد طبیعی داریم که خارج از اراده ما است و یک تولد معنوی و روحانی و عقلانی داریم که با سیر و سلوک نظری و عملی خود ان را تحقق می بخشیم .یعنی از جهان طبع و غریزه با ریاضت نفس و مجاهدت عقلی و سلوک توحیدی رشد می کنیم و انسان تازه ای را از به دنیا می اوریم که محصول فکر و نظر و تعقل و شهود و سلوک شخصیتی خود ماست .
mamnun. ama angame alamate taajob dar edameye 19 babate che bud?!