سلام به دوست گرامی امیدوارم خوش و خرم باشید اگر احیانا برای مادر گرامیتان کثالتی است امیدوارم هر چه سریعتر سلامتی کامل را بدست آورند ان شاءالله. عمده کتاب ملاقات با خدا را که فرستاده بودید را مطالعه کردم. ولی یک سوال می شود به وجود خدا قائل نبود؟ من هم به قانون جذب معتقدم و به عینه در زندگی آنرا لمس کرده ام. با تشکر فراوان
این مساله ثبوتی است نه اثباتی . ایا می توانید به وجود خودتان قائل نباشید . خدا یعنی همان وجود .خدا ار وجود منفک نیست . این ما هستیم که نبوده ایم و حلا هستیم ولی خود هستی که هست . برهان صرف الوجود ناظر به همین استدلال است .وجود برای ماسوی الله عاریتی و سایه ای است . خدا نه اثبات پذیر است و نه ابطال پذیر او فوق مقوله است ...همان نقطه نیستی محض برای همه موجودات ..ذات وجود را منعکس می سازد . البته از شدت ظهور پنهان است . البته بسیار روشن است که ما تا ما هستیم نمی توانیم او را در نقطه خاصی از زمان و مکان متعین سازیم . هو الاول و الاخر و الظاهر و الباطن ...او همه است و همه اویند ..از همه چیز خارج است و در عین حال با همه چیز است . البته خدایی که ساخته اوهام و تخیلات ما است تنها یک پرتو اوست همچنانکه ما و شما هم پرتو های او هستیم و ان سرشت مشترک همه ما و همه چیزها که موجب رابطه شناختی و ادراکی بین موجودات می شود همان نور محض ووجود خالص و ناب وبحت و بسیط و بی ترکیب است .
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
http://feyzegol.persianblog.ir/
سلام به دوست گرامی
امیدوارم خوش و خرم باشید
اگر احیانا برای مادر گرامیتان کثالتی است امیدوارم هر چه سریعتر سلامتی کامل را بدست آورند ان شاءالله.
عمده کتاب ملاقات با خدا را که فرستاده بودید را مطالعه کردم.
ولی یک سوال می شود به وجود خدا قائل نبود؟
من هم به قانون جذب معتقدم و به عینه در زندگی آنرا لمس کرده ام.
با تشکر فراوان
این مساله ثبوتی است نه اثباتی . ایا می توانید به وجود خودتان قائل نباشید . خدا یعنی همان وجود .خدا ار وجود منفک نیست . این ما هستیم که نبوده ایم و حلا هستیم ولی خود هستی که هست . برهان صرف الوجود ناظر به همین استدلال است .وجود برای ماسوی الله عاریتی و سایه ای است . خدا نه اثبات پذیر است و نه ابطال پذیر او فوق مقوله است ...همان نقطه نیستی محض برای همه موجودات ..ذات وجود را منعکس می سازد . البته از شدت ظهور پنهان است . البته بسیار روشن است که ما تا ما هستیم نمی توانیم او را در نقطه خاصی از زمان و مکان متعین سازیم . هو الاول و الاخر و الظاهر و الباطن ...او همه است و همه اویند ..از همه چیز خارج است و در عین حال با همه چیز است . البته خدایی که ساخته اوهام و تخیلات ما است تنها یک پرتو اوست همچنانکه ما و شما هم پرتو های او هستیم و ان سرشت مشترک همه ما و همه چیزها که موجب رابطه شناختی و ادراکی بین موجودات می شود همان نور محض ووجود خالص و ناب وبحت و بسیط و بی ترکیب است .