salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

نشان

نشان اهل خدا عاشقی است با خود دار      که در مشایخ شهر این نشان نمی بینم

نظرات 2 + ارسال نظر
سهبا یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ق.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

یا ذهن من خسته شده و درست یاری نمیکنه ، یا اینکه مطالب شما یه خورده سخت شده خوندنش ! پستهای قبلی تون رو چند بار خوندم تا چند کلمه ای متوجه بشم ازشون ! اما همون چند کلمه هم می ارزید به چند بار خوندنش . ممنون

سیده زینب اطهری دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ http://www.nafez124.blogfa.com

گاه در دیدن نباید اندیشید باید صادقانه به هنر نگاه وفادار ماند
اندیشه های ما فقط اندیشه های ما هست
شوکولات های کودکی ام را باز می کنم بدون هیچ اندیشه ای!
بدون تفکر به جنس زرورق
من و هیچ کس دو نفریم که ظاهرن سعی می کنیم فردیت هم را حفظ کنیم
هیچ ات را دوست دارم
به هیچ چیز فکر نمی کنم و به همه چیز....

آری .به تعبیر سهراب :ماهیچ ما نگاه ! ...و سهراب نیز سرود :اب بی فلسفه می خوردم توت بی دانش می چیدم ...
خرسندم از نگاه زلال و بینش بی چینش تان . هماره بر طریق بحت وحدت دور از چندو چون کثرت با نگاه به افق والای ادمیت گامهاتان استوار باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد