salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

۱.......

الهی ما را از ما بگیر  

الهی خودت  را از ما مگیر  

الهی تنهایی در کنار تو عین انس است بهره ای وافر از ان نصیب ما بگردان  

الهی دل ها را طراوت  دریایی و مغزها را شیدایی فرما  

الهی شورها را لبریز از شعور گردان  

الهی لاتجعل الدنیا اکبر همنا و لا مبلغ علمنا  

الهی و لا تسلط علینا من لا یرحمنا  

الهی چنان کن دست کم یک هفته و تنها یک هفته گوش و زبان و دلمان رنگ تو پذیرد و حتی یک ان هم از تو روی برنگرداند ... 

الهی طراوت انس و حلاوت سُکر و سعادت شکر و نهایت جهد و بدایت درد و شکایت بعد در سفره روح ما بگذار   

نظرات 3 + ارسال نظر
سهبا سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

خدایم ، گمان می کنم گمت کرده ام که خودم را و انگیزه ام را برای زندگی و برای هر چیز دیگری از دست داده ام ! مهربانم رهایم مکن ،دستم را بگیر که بیش از هر زمانی محتاج توام ! خدای من ، اندکی طعم آرامش را در این روزهای سختی که بر من می گذرد ، به من بچشان ، قلبم تمنای حضور آرامش آفرینت را دارد ، تنهایم مگذار مهربانترینم !

و امام حسین فرمود : الهی ماذا فقد من وجدک و ماالذی وجد من فقدک :آنکس که تو را یافت چه چیز را از دست داد؟ و ان کس که تو را گم کرد چه یافت؟ ...ادمی همواره فقیر الی الله است و ازقضا همان وقتی که احساس کند به او و تنها به او محتاج است او را یافته است نه انگاه که کوس ان ربکم الاعلی زند و خود را کسی و چیزی پندارد . خداوند چون به بندگان خود بصیر و اگاه است برای اینکه از غفلت درایند و زندگی و حیات حقیقی را گم نکنند چه بسا طعم حیات ظاهری را کام انسان تلخ کند تا مزه حیات طیببه انسانیت که همانا روح خدایی نهفته در کان وجود ادمی است بچشد و سرمست از صهبای یقین شود وازدیر کمان خیزد....صهبای یقین درکش و از دیر گمان خیز برایتان ارزوی می کنم این دلداری و ذلسوختگی تان را قدر بدانید و در همه حال خود را به یاد او سرگرم سازید پیشنهاد می کنم مضامین عالیه ادعیه ماه رجب و زیارت امین الله را زمزمه کنید و عربی نمی دانید معنای فارسی انرا حتما ببینید

سهبا سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ب.ظ

ممنون از همه آرامشی که در این خانه وجود دارد .

آرامش مطلوب آرامشی است که خداوند به ادمی بدهد والا ارامش غفلت زا بسیار ناپایدار است ..البته الا بذکرالله تطمئن القلوب ...

ناهید پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ب.ظ http://nahid-sunset.blogsky.com

حتی یـک دقیقه ... یــک لحظه ،
اگر دلم رنگ و بوی او را بگیرد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد