salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

شهر من

اهل کاشانم شهر من کاشان نیست شهر من گمشده است (سهراب سپهری ) 

 

ما ز اینجا و زانجا نیستیم  ما زبیجاییم و بیجا می رویم  (مولانا 

الهی ما را از حلقه بسته هویت های حقیقت سوز و انسانیت زدا رها ساز  

و به زیور حقیقت های هویت ساز و انسانیت زا بیارای

نظرات 1 + ارسال نظر
سهبا جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام . این پست پاسخ سئوال من بود یعنی ؟ به شما دلیل پرسشم را خواهم گفت .

با پاسخ به پرسش شما همزمان شد . و الا در لحظه هر انچه بر قلبم جاری شود می نویسم در ضمن وبلاگ که برای مخاطب خاص نیست .و چه بسا از پرسش ها و نقدهای دیگران به یک مسئله مبتلابه در جامعه برمی خورم و در نوشته ها و دعاها نوعی یاداوری است به انچه به ان دچار هستیم . پاسخ پرسش شما را در نظراتی که روی وبلاگتان گذاشتم دادم . ودر اینجا ان دریافتی که واقعا در ذهن و ضمیرم از مسئله هویت و رابطه ان با حقیقت به ان رسیده ام بیان کردم . فکر می کنم شما هم تصدیق می فرمایید که انچه این دو شاعر والامقام فرمودند نصاب یک انسان رشد یافته را در این موضوع بیان می کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد