salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

شکوفایی

می خواهم که نخست خود بشکفی . شاید خودخواهی باشد . با این خودخواهی مخالف نیستم . اما شکفتن گل سرخ خودخواهی است ؟ ایا نیلوفر گل می دهد تا خودنمایی کند ؟ خورشید ایا  در نورافشانی خود بی دریغ نیست ؟ پس هراسان مشو  تومتولد شده ای . تولد تو تنها فرصتی است ُاغاز است و نه پایان . باید شکوفا شوی . نخستین و مهمترین مسئولیت تو شکفتن است . به آگاهی کامل رسیدن . به هوشیاری و دراین آگاهی است که می توانی دریابی که چه سهمی را می توانی ادا کنی . و چگونه می توانی گره گشا باشی . 

(برگرفته از کتاب :بشنو از این خموش  نوسته شری راجنیش ُمترجم عبدالعلی براتی )

نظرات 5 + ارسال نظر
سهبا چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ب.ظ

به آگاهی کامل رسیدن , هشیاری , شکوفایی کامل مسئولیت انسان است در دوره زندگی ؟!
کاش شکوفا شویم با تمام ظرفیتهای قلب و روحمان !

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
لطفا من رو با نام ( امروز نخستین روز اینده توست ) لینک کن و بعد بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم...

پدرخوانده پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ب.ظ

ببخشد میشه راهنمایی کنید

من دستگیرم نشد

در چه مورد راهنمایی کنم ؟

پدرخوانده پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ

می خوام بدونم با مطلب قبلی رابطه ای داره ؟

شکیبا جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

شکوفا شدن برای اینکه بهره ات به دیگران برسد...
خیلی زیباست
یک انسان میتونه تا حد خورشید شدن بره بالا...یعنی افراد زیادی از وجودش بهره میبرند اما چون اون انسان آنقدر روحش رو پرورش داده و بزرگ هست هرگز با این پرتو افشانی چیزی ازش کم نمیشه درست مثل خورشید....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد