salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

الهی نامه ۳۲

الهی من آن جرئت که گویم بمظلومی ظلم نکرده ام ندارم  اما تو دانی که هرگز قصدم ظلم و ازار کسی نبوده اگر این صدقست مرا بر نفس اماره نصرت بخش و غالب کن و از شر هر ذی شری پناه با ش ( به نقل از کتاب :اسرار المعارف  و میزان المعرفه  ص ۳۵ ) 

   

 

الهی دعای ما را از همه چیز صرف و به خود مصروف دار که همه تویی  

الهی بنا به  مقتضای الوهیت و ربوبیت خود بر ما نظر فرما  

الهی اهل نظر دوعالم در یک نظر ببازند  ...     ......   

نظرات 4 + ارسال نظر
سهبا دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

این روزها خیلی به این فکر میکنم که با رفتارهام به کسی ظلم نکرده باشم , و به خودم که جوابگوییش خیلی سخته , و معتقدم که هر ظلمی برمیگرده به خود آدم اون هم در همین دنیا ! خدا خودش کمکمون کنه .
کاش بیت آخر رو کامل می کردین !

باز هم متشکرم از همراهی شما . خدا درهای رحمت واسعه خود را که به روی همه باز است به روی شما بازتر فرماید

ناهید سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ http://nahid-sunset.blogsky.com

سلام
دیشب هنوز درست و حسابی پستم و وارد نکرده بودم و مشغول ویرایشش بودم که نظر تو اومد.
خیلی در اون لحظه به دلم نشست...
(گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را !! )

اما آیا واقعا می شه قضا را تغییر داد.گاهی می بینم بعضی اتفاقات از دست ما خارجه.انگار باید بشه و هر چه می کنی گریزی نیست.

من دچار یکی از اون اتفاقات شدم.فکر نکن ماجرای عشق و عاشقیه.نه بلکه یه ماجرای ساده است وکاملا اجتماعی اما زندگی من و به هم ریخت.

باید تغییر بدم و تغییر کنم...فقط همین.

در ضمن پستت تاثیر گذار و تاثیر گذار است.
ممنون که به من سر زدی.و موفق باشی.

...

خواهش می کنم از نظر لطف شما سپاسگذارم
بحث در خصوص تغییر مفصل است اجمال مطلب ان است که انسان نباید در برابر تغییرات منطقی که ممکن است با عادت های قبلی انسان سازگار نباشد بی جهت مقاومت کند بو لجاجت ورزد بلکه بایدراه درست برخورد با ان تغییر را بیابد و از ان وضع فرصتی برای شکوفایی و ارتقاء وجودی و نردبانی برای صعود بسازد حتما کتاب :۱۰ قانون انسان بودن را بخوانید . کامیاب باشید

ناهید سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ

در ضمن اگر اجازه می دی وبلاگ شما رو لینک کنم؟

با کمال میل .بسیار خرسند می شوم که دوستان بیشتری نوشته هایم را ببینند و نقد و بررسی نمایند باعث افتخار بنده است .

زهرا سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ

با سلام و احترام
دوباره این بخش زیبا از دعاهای زیبایتان را زمزمه میکنم: الهی
وجودی بی مرز و قلبی بیکران و دلی اکنده از اتش سوزان عشق خود ببخش
واز طریق ایمیل سوال هایم را مطرح خواهم کرد.

خدا را سپاس می گویم . و از مشارکت شما در این وبلاگ خرسند و سپاسگذارم . با کمال میل اماده گفتگو و بهره مندی ازپرسش ها و دیدگاههای ارزشمندتان هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد