salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

سال ها پیروی مذهب رندان کردم

من به سر منزل عنقا نه به خودبردم راه        قطع این مرحله بامرغ سلیمان کردم 

توبه کردم که نبوسم  لب ساقی و کنون        میگزم لب که چرا گوش به نادان کردم 

از خلاف امد عادت بطلب کام که من              کسب جمعیت از ان زلف پریشان کردم 

نقش مستوری و مستی نه بدست من و توست    آنچه سلطان ازل گفت بکن آن کردم 

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:00 ب.ظ

سلاو خسته نباشید.چرا احساس می کنم پشت همه ی حرفای قشنگتون یه چیزی نهفته است؟!!!!

به درستی نمی دانم یا بی خبرم ..یا شاید ....و خداوند فرمود :افلایتدبرون فی القران ام علی قلوب اقفالها ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد